Zahtjevi modernih automobilskih i kamionskih servisa stalno rastu – posebno u području higijene vozila i kvalitete zraka. S novom airco well® aplikacijom, TUNAP pruža digitalni alat koji servisima pomaže u profesionalnom čišćenju klima-uređaja i značajno pojednostavljuje svakodnevni rad.
Praktična, mobilna i višejezična airco well® aplikacija nudi:
- upute korak po korak za više od 1.000 modela vozila
- video tutorijale koji prikazuju procese čišćenja
- opsežan FAQ odjeljak s odgovorima na često postavljana pitanja
- dostupnost na više od 20 jezika
Aplikacija brzo i pouzdano isporučuje sve relevantne informacije na mobilni uređaj servisera kako bi mogao posao obaviti učinkovitije i kvalitetnije.
Preuzmite airco well® aplikaciju
Otkrijte prednosti našeg procesa čišćenja izravno na svom pametnom telefonu.
Uz airco well® aplikaciju sve upute imate nadohvat ruke:
- Jednostavne upute korak po korak:
naučite kako bez napora očistiti bilo koje vozilo i klima-uređaj.
- Uvijek ažurno:
primajte najnovije informacije i obavijesti izravno u aplikaciji.
Tehnički ispitano – sigurno za zdravlje
Proces čišćenja airco well® jedini je na tržištu koji ispunjava zahtjeve VDI/ZDK-Richtlinie 6032 (nova smjernica o higijenskim zahtjevima za klima uređaje u vozilima), koja preporučuje godišnje čišćenje isparivača i kućišta peludnog filtera. Kombinacija posebno razvijenih kemikalija za čišćenje i mehaničke primjene pouzdano uklanja klice, plijesan i bakterije te osigurava higijensku klimu u unutrašnjosti vozila.
Učinkovitost i zdravstvena sigurnost postupka potvrđena je od strane neovisnih instituta kao što su gui-lab, ECARF i TÜV Thüringen. Na taj način servisi svojim klijentima mogu ponuditi ne samo čisto vozilo, već i stvarnu dodanu vrijednost – posebno za alergičare i vozače koji brinu o svom zdravlju.
Više učinkovitosti, više sigurnosti, veće zadovoljstvo kupaca
Uz airco well® aplikaciju, radionice dobivaju digitalni alat koji ne samo da pojednostavljuje izvođenje čišćenja, već i podržava komunikaciju s klijentima. Aplikacija pomaže standardizirati procese, smanjiti izvore pogrešaka i učiniti kvalitetu usluge vidljivom.